ipiona

  • ۰
  • ۰
فرهنگ های بدوی

فرهنگ های بدوی اعتقادباستانی به حضور شیاطین، ارواح و اشباح همواره الهام بخش بسیاری از مناسک و آئین های گوناگون بوده است و همچنان نیز هم در جوامع پیشرفته و هم در جوامع بدوی اجرا میشود. ادامه و دانلود

بررسی تطبیقی ساختار شعر احمد شاملو و احمد رضااحمدی

بررسی تطبیقی ساختار شعر احمد شاملو و احمد رضااحمدی فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات217 فهرست صفحهفصل اول:کلیات طرحبیان مساله 5هدف واهمیت تحقیق 5سوال های تحقیق 6فرضیه ها وقلمرو تحقیق 6تعریف عملیاتی متغیرها وواژه های کلیدی 7روش تحقیق 7محدودیت های تحقیق 7فصل دوم: مطالعات نظری 8فصل سوم:روش شناسایی تحقیق 9روش تحقیق 9جامعه آماری 9حجم نمونه و روش اندازه گیری 9ابزار جمع آوری اطلاعات 9روش تجزیه و تحلیل داده ها 9فصل چهارم: مبانی نظری ساختارگرایی 10ساختار گرایی چیست 10ساختار گرایی در ادبیات 12 تاریخچه ساختار گرایی 15زبان شناسان چک 23ساخت گرایان 25 کاربرد گرایان 28پیشینه مطالعات زبان شناختی در ادبیات ایران 30بررسی صناعات ایران 30بررسی گونه های ادبی 32سبک شناسی متون ادبی 34هنجار وهنجارهای زبانی 36زبان معیار 37گونه های زبانی 38ویژه گیها و نقش زبان معیار 40 زبان فارسی معیار 42برجسته سازی 45ویژگیهای برجسته سازی 47گونه های برجسته سازی 48قاعده افزایی 49هنجار گریزی 50 قاعده کاهی 52 هنجار گریزی آوایی 56هنجار گریزی نوشتاری 56هنجار گریزی واژگانی 56هنجار گریزی نحوی 57برخی از ویژگی های نحوی زبان 62 هنجار گریزی سبکی 67هنجار گریزی

مشاوره و انجام پروپوزال و پایان نامه thesismsc593@gmail.com

مشاوره و انجام پروپوزال و پایان نامه thesismsc593@gmail.com مشاورزه و انجام پایان نامه در موضوعات ذیل. عقد قرارداد رسمی و تحویل به موقع فصول پایان نامه دریافت هزینه هر مرحله بعد از تایید نهایی استاد راهنما صورت می گیرد. موضوعات: RS GIS ، HSE ، پهنه بندی سیلاب، پهنه بندی خطر زمین لرزه و تهیه نقشه ریز پهنه بندی، آنالیز و روندیابی پارامترهای کمی و کیفی آب ها، انواع مکانیابی در GIS . پایان نامه هایی کهدر نرم افزار SPSS ارزیابی و تحلیل می گردند. مانند تاثیر گوگرد بر عملکرد گندم و . و به طور کلی پایان نامه هایی که حول محور علوم محیطی باشند توسط کارشناس ارشد دانشگاه تهران. Email:thesismsc593@gmail.com در صورت تمایل درخواست خود را به آدرس فوق ارسال نمایید در ادامه و برای توضیحات بیشتر امکان مکالمه تلفنی و ملاقات حضوری فراهم می گردد.

دانلود پرسشنامه سبک های دلبستگی هازان و شیور

دانلود پرسشنامه سبک های دلبستگی هازان و شیور این پرسشنامه با بهره گیری از مواد آزمون دلبستگی هازان و شیور (1987) ساخته شده و بر روی دانشجویان دانشگاه تهران هنجاریابی شده است. این پرسشنامه دارای 21 عبارت در مقیاس های 4 درجه ای است. این فایل حاوی پرسشنامه به همراه شیوه نمره گذاری و اعتبار و پایایی در 2 صفحه و حجم 315 کیلوبایت می باشد.

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی فشار هیدرودینامیک وارد بر سدهای بتنی وزنی هنگام وقوع زلزله

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی فشار هیدرودینامیک وارد بر سدهای بتنی وزنی هنگام وقوع زلزله این محصول در قالب پی دی اف و 158 صفحه می باشد. این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست.

نقشه DEM حوزه آبخیز صوفی چای مراغه

نقشه DEM حوزه آبخیز صوفی چای مراغه صوفیچای یا گپیچای یکی از رودخانههای استان آذربایجان شرقی است. این رودخانه از کوه سهند سرچشمه میگیرد و پس از عبور از غرب شهر مراغه و جنوب شهر بناب ، به دریاچه ارومیه میریزد.سد علویان بر روی این رود احداث شده است. نوع فایل:ASTER GDEM قدرت تفکیک:27 متر سیستم تصویر : جغرافیایی سیستم مختصات : درجه این فایل فقط در نرم افزار ARC GIS قابل فراخوانی است

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران تجزیه و تحلیل مدل ریاضی رسوب در مخزن سد و عملکرد نیروهای حاصل در مجاورت سد...

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران تجزیه و تحلیل مدل ریاضی رسوب در مخزن سد و عملکرد نیروهای حاصل در مجاورت سد این محصول در قالب پی دی اف و 196 صفحه می باشد. پایان نامه کارشناسی ارشد عمران تجزیه و تحلیل مدل ریاضی رسوب در مخزن سد و عملکرد نیروهای حاصل در مجاورت سد در زمان عادی و وقوع زلزله این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست.

جایگاه ایران در صنعت گردشگری

جایگاه ایران در صنعت گردشگری فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات93 -1 بیان مسئله امروزه صنعت توریسم در جهان به قدری توسعه پیدا کرده است که اقتصاددانان آن را صادرات نامرئی نامیده اند. صنعت توریسم توانسته است با گسترش در شاخه های خود جایگاه اول را از نظر در آمد زایی برای کشورهای توسعه یافته داشته باشد و کشورهای در حال توسعه نیز در حال تلاشند که بتوانند از این صنعت کم هزینه و پر در آمد برای بهبود اوضاع اقتصادی خود کمک بگیرند. یکی از شاخه های لذت بخش، مهیج و پر طرفدار توریسم، اکوتوریسم است. اکوتوریسم با داشتن پشتوانة عظیمی از منابع طبیعی می تواند جایگاه ارزشمندی در صنعت توریسم داشته باشد. اکوتوریسم با تاکید بر توسعه پایدار و حفظ محیط های طبیعی در صدد است جایگاه مناسب خود در این صنعت را بیابد. کشور ما که کشوری چهار فصل است با داشتن امکانات طبیعی فراوان از جنگل گرفته تا دریا و ساحل آن و کوهستان و مناطق دارای امکان اسکی تا مناطق کویری و بیابان، اقلیم های متفاوتی را پیش روی توریست ها قرار می دهد تا با توجه به علاقه و تمایل خود از هر یک از این امکانات استفاده کرده و بهره ببرند. بعضی از مناطق طبیعی کشور

دانلود تحقیق حصبه

دانلود تحقیق حصبه لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 5 فهرست توضیح کلی علایم شایع علل عوامل افزایشدهنده خطر عواقب مورد انتظار عوارض احتمالی و مقدمه حصبه عبارت است از عفونت باکتریایی دستگاه گوارش. میتواند تمامی سنین را مبتلا کند ولی شیرخواران و افراد بالای 60 سال معمولاً دچار موارد شدیدتری میگردند.

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی و تجزیه و تحلیل نرم افزارهای غیرخطی طراحی سد وزنی بتنی با توجه به اندر کنش سد و مخزن

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی و تجزیه و تحلیل نرم افزارهای غیرخطی طراحی سد وزنی بتنی با توجه به اندر کنش سد و مخزن این محصول در قالب پی دی اف و 240 صفحه می باشد. پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی و تجزیه و تحلیل نرم افزارهای غیرخطی طراحی سد وزنی بتنی با توجه به اندر کنش سد و مخزن این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست.

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران مطالعه و بررسی پدیده شکست سدهای قوسی

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران مطالعه و بررسی پدیده شکست سدهای قوسی این محصول در قالب پی دی اف و 136 صفحه می باشد. این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست.

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی و آنالیز دینامیکی خطی سدهای بتنی وزنی

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی و آنالیز دینامیکی خطی سدهای بتنی وزنی این محصول در قالب پی دی اف و 139 صفحه می باشد. این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست.

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی رسوب در مخازن سدها با استفاده از نرم افزار GSTRS 2.1

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی رسوب در مخازن سدها با استفاده از نرم افزار GSTRS 2.1 این محصول در قالب پی دی اف و 156 صفحه می باشد. این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست.

آبجکت 3بعدی 5 کاراکتر مختلف هر کدام در 3حالت مختلف

آبجکت 3بعدی 5 کاراکتر مختلف هر کدام در 3حالت مختلف

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران مراحل طراحی و ساخت سر ریز نیلوفری سد مخزنی البرز و بررسی سرریزهای دیگر

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران مراحل طراحی و ساخت سر ریز نیلوفری سد مخزنی البرز و بررسی سرریزهای دیگر این محصول در قالب پی دی اف و 216 صفحه می باشد. این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست.

دانلود پرسشنامه سبک فرزندپروری بامریند

دانلود پرسشنامه سبک فرزندپروری بامریند فرم اولیه این پرسشنامه دارای ۳۰ ماده است که توسط دیانا بامریند (۱۹۷۳)طراحی وساخته شده است. ۱۰ ماده آن به شیوه آزادگذاری مطلق، ۱۰ ماده به شیوه استبدادی و ۱۰ ماده دیگر به شیوه اقتدار منطقی والدین در امر پرورش فرزند مربوط می شود.این پرسشنامه به همراه اعتبار و پایایی و کلید آزمون در 5 صفحه و با حجم 184 کیلوبایت می باشد.

Learn to Speak French Level One Unit Ten

Learn to Speak French Level One Unit Ten Speak French like a native! It’s now possible to speak and understand a foreign language effortlessly. The world-famous Pimsleur Method™ combines well-established research, most-useful vocabulary and a completely intuitive process to get you speaking right from the first day. All Pimsleur® courses feature real-world context and flexible vocabulary enabling you to learn your new language in a fluid, natural way. It’s the simplest way to start speaking a new language today. French is an official language in 44 countries. It is spoken by 55 million people in France, 3 million in Belgium, 1.5 million in Switzerland, 6.5 million in Canada, and 5 million in former French and Belgian colonies. It is also an official language of the U.N. Learn French today with Pimsleur . You can download the first lesson for free from here. You can download the Reading Book from here for free. DescriptionIncludes 30 lessons and reading instruction as MP3 download, plus a User&

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران تحلیل استاتیکی غیرخطی سدهای وزنی بتنی به روش حجم محدود

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران تحلیل استاتیکی غیرخطی سدهای وزنی بتنی به روش حجم محدود این محصول در قالب پی دی اف و 234 صفحه می باشد. این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست. فهرست چکیده--------------------------------------------------------------- 1 مقدمه --------------------------------------------------------------- 2 فصل اول: کلیات 1 - مقدمه--------------------------------------------------------- 5 – 1 -1 تاریخچه------------------------------------------------------ 5 -1 -1 -2 لزوم انجام تحقیقات حاضر و جایگاه آن----------------------------------- 8 -1 -1 -2 ادبیات فنی (

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی و تجزیه و تحلیل احداث کانال های آبیاری روی خاکهای متورم شونده

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی و تجزیه و تحلیل احداث کانال های آبیاری روی خاکهای متورم شونده این محصول در قالب پی دی اف و 163 صفحه می باشد. این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه های هیدرولیکی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده ا ست. فهرست مطالب چکیده ۱ مقدمه ۲ فصل اول : کلیات ۴ ۱-۱ ) هدف ۵ ۲-۱ )تعریف ۵ ۳) انواع کانال باز ۶ –۱ ۴) نامگذاری های مختلف کانال های مصنوعی ۶ –۱ ۵) انواع مقاطع کانالهای باز ۷ –۱ ۶) تقسیم بندی کانالها بر اساس پایداری مصالح جداره ۸ –۱ ۱۰ ۷) انواع پوشش های کانال های انتقال آب -۱ ۱۱ ۸) عوامل مؤثر بر انتخاب نوع پوشش -۱ ۹-۱ ) مسایل پوشش های بتنی ۱۲ ۱۰-۱ ) بررسی خصوصیات ژئوتکنیکی خاک های مسأله دار جه

Learn to Speak French Level One Unit Nine

Learn to Speak French Level One Unit Nine Speak French like a native! It’s now possible to speak and understand a foreign language effortlessly. The world-famous Pimsleur Method™ combines well-established research, most-useful vocabulary and a completely intuitive process to get you speaking right from the first day. All Pimsleur® courses feature real-world context and flexible vocabulary enabling you to learn your new language in a fluid, natural way. It’s the simplest way to start speaking a new language today. French is an official language in 44 countries. It is spoken by 55 million people in France, 3 million in Belgium, 1.5 million in Switzerland, 6.5 million in Canada, and 5 million in former French and Belgian colonies. It is also an official language of the U.N. Learn French today with Pimsleur . You can download the first lesson for free from here. You can download the Reading Book from here for free. DescriptionIncludes 30 lessons and reading instruction as MP3 download, plus a User&

اموزش ساخت تابلو روان

اموزش ساخت تابلو روان شما میتوانید با خرید این اموزش یک شغل جدید برای خود ایجاد کنید به عنوان شغل دوم و یا حتی شغل اول با درامد بالا این اموزش بسیار جامع و کامل است و پس از خرید اشتراک گذاری ان از نظر شرعیی مشکل داشته و حق الناس محسوب می شوذ

طراحی بهینه سیستم های توزیع آب با استفاده از یک الگوریتم هیبریدی جدید

طراحی بهینه سیستم های توزیع آب با استفاده از یک الگوریتم هیبریدی جدید • مقاله با عنوان: طراحی بهینه سیستم های توزیع آب با استفاده از یک الگوریتم هیبریدی جدید • نویسندگان: علیرضا مقدم ، حسین رضایی ، علی نقی ضیایی • محل انتشار: نهمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه فردوسی مشهد - 21 تا 22 اردیبهشت 95 • فرمت فایل: PDF و شامل 9 صفحه می باشد. چکیــــده: در تمدن مدرن، سیستم های توزیع آب شهری نقش قابل توجهی در حفظ استانداردهای لازم برای یک زندگی مطلوب را دارند. در این سیستم ها مولفه های متفاوتی از قبیل لوله ها، پمپ ها و شیرهای کنترل برای انتقال آب از یک منبع به مصرف کنندگان در نقاط دیگر، نقش ایفا می کنند. در میان این مولفه ها، بهینه کردن سایز لوله ها بیشتر قابل توجه است زیرا بیشتر از 70 درصد هزینه پروژه مربوط به آن است. اخیراً الگوریتم های فراکاوشی متنوعی برای طراحی سیستم های توزیع آب معرفی شده است اما هر کدام از این الگوریتم ها به تنهایی در کنار قابلیت هایی که دارند شامل معایبی نیز می باشند. در این مقاله الگوریتم هیبریدی جدیدی به نام HGAPSO معرفی می گردد که بر پایه دو الگوریتم قدرتمند ژنتیک

دانلود پرسشنامه دینداری گلاک و استارک

دانلود پرسشنامه دینداری گلاک و استارک این پرسشنامه توسط گلاک و استارک برای سنجیدن نگرش ها و باورهای دینی و دینداری ساخته شده است. برای استاندارد کردن در کشورهای مختلف اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا و بر روی پیروان ادیان مسیحیت، یهودیت و اسلام اجرا گردیده و با دین اسلام هم انطباق یافته است. پرسشنامه حاضر ابعاد پنجگانهی اعتقادی، عاطفی، پیامدی، مناسکی و فکری را در برمی گیرد.این پرسشنامه به همراه نمره گذاری و اعتبار و پایایی 4 صفحه و 347 کیلوبایت می باشد.

آبجکت آدم در حالت های مختلف ، زن ، مرد ، کودک ، دسته جمعی با فرمت مکس MAX مناسب برای رندر های معماری

آبجکت آدم در حالت های مختلف ، زن ، مرد ، کودک ، دسته جمعی با فرمت مکس MAX مناسب برای رندر های معماری آبجکت آدم در حالت های مختلف ، زن ، مرد ، کودک ، دسته جمعی با فرمت مکس MAX مناسب برای رندر های معماری همراه با تکستچر و متریال در حالت های مختلف




  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • آسمان آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی