ipiona

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد بازارایابی 10 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 10 صفحه


قسمتی از متن .doc :

بازارایابی

تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی و حیطه جغرافیایی را ثابت نگاه میدارد.

تحت شرکتها، براساس قدرت فرهنگ بازایابی در شرکت، به گروههایی دسته بندی می شوند و سه دسته مجزا و مشخص نتیجه می شود که عبارتند از:

شرکت هایی با یک فرهنگ بازاریابی و بسیار قوی و مستحکم،( طبق مقیاس های نکته ای 20/2 تا 1)

شرکت هایی با یک فرهنگ«قوی»( از 3 تا 21/2).

شرکتهایی با یک فرهگ « تا حدیقوی و مستحکم» ( از 6 تا 1/3)

داده های مندرج در جدول V فمیانگین گروها و تست های F را برای چهار بهد موثر بودن و سودمندی بازاریابی، آشکار می سازد. ستون نخست ارزشهایF و Fmc ، نتایج برای تست های طراحی تک فاکتوری برای اثرت فرهنگ بازاریابی به تنهایی را نشان می دهند. ستون دوم، Fcm/s ،ارزش های شرطیF به مینای تأثیر فرهنگ بازاریابی پس از خارج ساختن یا تنظیم کردن برای اثرات سایز شرکت را نشان میدهد. ستون دوم،Fmc/gs ، تست های F برای فرهنگ بازاریابی پس از خارج کردن تأثیرات حیطه جغرافیایی را نشان میدهد.

اینطوری مشخص شد که نتایج بسیار پر اهمیت و زیاد برای طراحی تک فاکتوری و نیز برای تست های شرطی بوده است پس از خارج ساختن سایز شرکت و حیطه جغرافیایی یا تنظیم سازی آنها.

تأثیر پر اهمیت و معنا دار فرهنگ بازاریابی:

تفاوت های مهم و معنا دار بین شرکت ها بنا به اهمیت بسیار زیاد، بالا و متوسطی که برای فرهنگ بازاریابی قایل هستند، برای هر یک از آیتم های موثر بودن بازاریابی، برای طراحی تک فاکتور می باشد. تأثیر مهم فرهنگ بازاریابی به هر مولفه

موثر بودن آن پس از کنار گذاشتن اثرات حیطه جغرافیایی و سایز شرکت، باقی ماند کهH3 ,H2 را حمایت می کند. این یافته ها برای رابطه بسیار قوی بین فرهنگ بازار یابی و موثر بودن برای شرکت های خدماتی و کنترل امتیاز قابل

می شوند.

خلاصه و مشکلات سرپرستی:

خلاصه: نتایج این مطالعه را نشان می دهد که بین نوع فرهنگ بازاریابی که یک شرکت خدماتی دارد و درجه موثر بودن بازاریابی آن شرکت، یک رابطه مثبت قوی وجود دارد. حتی وقتی اثرات امکانپذیر سایز شرکت و حیطه جغرافیایی راکت را بگذاریم، این رابطه بین فرهنگ و موثر بودن آن، معنا دار باق خواهد ماند. به عبارت دیگر، تعداد کار در یک سازمان خدماتی خاص کار می کنند( مثلاً 5 یا500) و حیطه جغرافیایی شرکت ( مثلاً محلی است یا جهانی) به طور معنا دار، تأثیراتی که فرهنگ،موثر بودن دارد و احتمال و میانه سازی نی کنند. در حالیکه هر مولفه از موثر بودن، صادرات یکمولفه فرهنگ خاص( کیفیت خدمات) معمولاً به مولفه موثر بودن بستگی دارند که به آن مربوط هستند. حمایت از تئوری ها: این یافته ها ارش بازار مبنی بر پایداری حمایت به عمل می آورند به علاوه، یافته های این تحقیق با مطالعه ای که رابطه معنا دار بین فرهنگ بازاریابی و سود دهی و اهمیت فرهنگ بازاریابی و ساز مانی را گزارش داده است، همخوانی دارند. با اینحال ،حمایت از تئوری ها و یافته ها در کل برای بازاریاب های شرکت های خدمات چه معنا داریدارد؟

مشکلات سرپرستی:

اولین مشکلی که این بررسی برای مدیران شرکتهای خدمات قابل است این می باشد که یک فرهنگ بازاریابی مجزا و مختص ممکن است مورد نیاز باشد اگر یک سطح خاصی از موثر بودن بازاریابی مطلوب نظر باشد. مدیران با علم به رابطه ای مستحکم بین فرهنگ یا بازاریابی و موثر بودن، خواهان درچه خاصی از موثر بودن بازاریابی هستند که بیشتر فعالیت مفاهیم نمونه ای مدیریت بازاریابی دارند مربوط هستند. بخصوص، مدیران شرکت های خصوصی، باید معنای دقیق و روش، فرهنگ بازاریابی را درک کنند سپس استراتژی یا شیوه هایی را تدبیر کنند برای فرهنگ بازریابی مطلوب.

نیازهای بلند مدت مشتریان:

مشکل دیگران بررسی حمایت کننده از تئوری مبتنی به این است که شرکتی که خواهان موثر بودن بازاریابی است شرکتی باشد، فرهنگ آن متمرکز باشد به نیازهای بلند مدت مشتریان، از یک چشم اندازکاربری، تئوری ارزشی بازاری چنین مطرح می دارد که تصمیم گیری های عمدۀ درون یک شرکت باید به عنوان سرمایه گذارس تلقی شوند. از اینرو، تصمیم گیری مبنی به ارتقای خدمات، ابداع و ابتکار و غیره .. می بایست بر مبنای برگشتی احتمالی، ارزشیابی شوند به عبارت دیگر این سرمایه گذاری ها احتمالاً به رضایت مندی بلند مدت مشتری منجر خواهدشد که به نوبۀ خود احتمالاً منتفی می شود به موثر بودن افزایش یافته بازاریابی.

گرچه هرچه فرهنگ بازاریابی، یک پیش بینی کنندۀ خاصی از موثر بودن بازاریابی محسوب می شود ،نتایج بعدی نشان می دهد که استحکام و قدرت یک فاکتور فرهنگی خاص بنا به بعد موثر بودن خاص، تغییرات، برای مثال ارتباطات درونی و داخلی، پیش بینی کننده قوی است از جهت گیری های استراتژیک و ضعیف ترین پیش بینی کنندۀ کارایی عملیاتی است. از اینرو، فرض می نماییم: موثر بودن بازار یابی به همان طریقی تحت تاثیر قرار میگیرد که هر چند از فرهنگ بازاریابی تحت تأثیر قرار دارد. این از بازاریاب می خواهد که تصمیم بگیرد کدام مولفه های موثر بودن بازاریابی که اهمیت بیشتری دارند. اگر کارایی عملیاتی در اولویت اول باشد پس یک فرهنگ باید طراحی شود و ترسیم باید که برآموزش کارمند، شیوه، فروش و تشویق حساب های جدید، سازماندهی و شیوه و روش حرفه ایس و سازمانی کارمندان و تأکید ورزند. از سویی دیگر، اگر یک نسخه قوی مشتری، مولفه اصل موثر بودن باشد که در اولویت قرار گیرد پس فرهنگ شرکت باید وظیفه فروش ، سازماندهی و سرعت و فرآوردهای، متمرکز شده باشد. مدیران ارشد ما در بازاریابی خدماتی نیز بایستی به اجرا در آوردن شاخص های موثر بودن و سود مندی و فرهنگ، بازاریابی را در شرکت های خودشان ،مد نظر قرا دهند. به طور دوره ای، باید از کارمندان خواسته شود به یکسری سوال های طراحی شده پاسخ دهند تا ادلاک آنها از اهمیتی که شرکتشان برای فرهنگ بازاریابی قایل هستند، و درک آنها از فرهنگ بازاریابی ایده آل یا مطلوب، ارزشیابی شود. برای کنترل تغییرات در ادراک های کارمندان در طرح زمان، اقدامات اندازه گیری و سنجش بایستی به کار گرفته شود که بتواند یک سیگنال هشدار از مشکلات ارائه دهد ضمن اینکه کار بدون بازار یابی را در نظر داشته باشد.

تفسیر های نهایی:

علاوه بر وجود مشکلات سرپرستی، مشکلاتی نیز در ارتباط با تحقیقات وجود دارند. نخست انکه، اگر چه یافته های این مطالعه، نشان می دهند که رابطه کارآمد بودن فرهنگ بازاریابی به نحوه ناداری، در سر تا سر صنایع مختلف خدماتی قوی و مستحکم می باشد، انعکاس ها با دیگر صنایع خدماتی و صنایع غیر خدماتی ، مطلوب نظر خواهد بود_ دوم آنکه، یافته های این بررسی برای مطالعات طولی، دارای مشکلات و پیچیدگی هایی است. تحقیقاتی که ماهیت در حال تغییر و تأثیر فرهنگ بازاریابی را در طی زمان ارزیابی کند، مورد نظر می باشد. پاسخ به سوالات ذیل لازم می باشد: آیا اهمیت فرهنگ بازاریابی در طی زمان و یا مکان، تغییر می کند؟ اگر چنین است، چطور؟ آیا رابطه بین فرهنگ بازاریابی و کارآمد بودن در طی زمان و مکان ثابت می باشد به کدام بُعد خاص فرهنگ بازاریابی بیشترین تأثیر و قدرت را در طی زمان دارد؟

و سر انجام اینکه، بررسی های میان فرهنگی که رابطه های بررسی شده در این مطالعه را مورد پژوهش قرار می دهند هم جالب هستند و هم مفید. آیا فرهنگ بازاریابی یک شرت، با کار آور بودن و موثر بودن بازاریابی در جوامع دیگر از قبیل اروپا، کانادا و ژاپن ارتباط دارد؟ کدامیک از ابعاد ویژۀ مخصوص فرهنگ بازاریابی در فرهنگ های متفاوت غالب می باشند و مشکلات و پیچیدگی های حاصل شده برای بازاریاب های خدماتی آمریکایی کدام ها هستند؟

پاسخ به این سوالات و سوالات دیگر می بایست ثابت شوند که در بازجویی پیوسته برای یک مزیت رقابتی تعلیق یافته در حیطه بازاریابی جهانی بی ارزش می باشند.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد بازارایابی 10 ص

تحقیق در مورد بازارایابی...

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و بهبود عملکرد عاطفی

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و...

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و بهبود عملکرد عاطفی

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت...

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و بهبود عملکرد عاطفی

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و بهبود...

دانلود پاورپوینت آماده چشم انداز 2020 مالزی

دانلود پاورپوینت آماده چشم انداز 2020...

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و بهبود عملکرد عاطفی

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و...

تحقیق در مورد ایمنی در محل کار

تحقیق در مورد ایمنی...

تحقیق در مورد آویشن باغی 24 ص

تحقیق در مورد آویشن باغی...

دانلود پاورپوینت آماده پرسـپولیـس در لیـگ سـیزدهم

دانلود پاورپوینت آماده پرسـپولیـس در لیـگ سـیزدهم...

تحقیق در مورد آموزش الکترونیکی 10 ص

تحقیق در مورد آموزش الکترونیکی 10 ص...

تحقیق در مورد آمار آمار جمعیت کل کشور در سالهای 81 و 82 18 ص

تحقیق در مورد آمار آمار جمعیت کل...

دانلود طرح درس سالانه اجتماعی سوم

دانلود طرح درس...

تحقیق در مورد آمار وضعیت ازدواج و طلا 15 ص

تحقیق در مورد آمار وضعیت ازدواج و...

دانلود طرح درس سالانه اجتماعی سوم

دانلود طرح درس سالانه...

دانلود طرح درس سالانه اجتماعی سوم

دانلود طرح درس سالانه اجتماعی سوم...

دانلود طرح درس سالانه اجتماعی سوم

دانلود طرح درس سالانه...

تحقیق در مورد آماده سازی محیط کشت

تحقیق در مورد آماده...

تحقیق در مورد آقای مدنی شبکه های ادهاک

تحقیق در مورد آقای مدنی شبکه های...

تحقیق در مورد آفات مهم گیاهان زراعی زنجره های چغندر قند 17 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق گیاهان آپارتمانی.DOC

تحقیق گیاهان آپارتمانی.DOC...

تحقیق درمورد. انواع فنرها

تحقیق درمورد. انواع...

تحقیق در مورد آشنایی با انواع مختلف برنامه‌های مخرب 21 ص

تحقیق در مورد آشنایی با انواع مختلف...

تحقیق گیاه شناسی گل.DOC

تحقیق گیاه شناسی...

دانلود تحقیق در مورد کود فسفاته 19 ص

دانلود تحقیق در مورد کود فسفاته...

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت های آموزشی دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت...

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت های آموزشی دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت های...

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت های آموزشی دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی...

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت های آموزشی دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی 2...

بهینه سازی پارامترهای مدل ماسکینگام غیر خطی با استفاده از الگوریتم ABC

بهینه سازی پارامترهای مدل ماسکینگام غیر...

تحقیق در مورد آشنایی با انرژی هسته‌ای و استفادههای صلح جویانه از آن در صنعت و اقتصاد 18 ص

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت آماده واقعیت مجازی

دانلود پاورپوینت آماده واقعیت مجازی...

تحقیق گنیما

تحقیق گنیما...

تحقیق در مورد آشنایی با آلارم های موجود در پست های فشار قوی 11 ص

تحقیق در مورد آشنایی...

دانلود تحقیق در مورد لایه ی ا وزون چیست 12ص

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق گندم

تحقیق گندم...

تحقیق در مورد آسیب های اجتماعی 13 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد کودک به چه طریقی تربیت می شود

دانلود تحقیق در مورد کودک به...

دانلود پاورپوینت آماده نـوروز ، میراث کـهن ایـران بـاستان

دانلود پاورپوینت آماده نـوروز ، میراث کـهن...

تحقیق گندم 2.DOC

تحقیق گندم 2.DOC...

دانلود پاورپوینت آماده وال مارت

دانلود پاورپوینت آماده وال مارت...

تحقیق در مورد آسیب شناسی اجتماعی

تحقیق در مورد آسیب شناسی اجتماعی...

دانلود املا پستچی پایه چهارم

دانلود املا پستچی پایه...

دانلود املا پستچی پایه چهارم

دانلود املا پستچی...

دانلود املا پستچی پایه چهارم

دانلود املا پستچی پایه چهارم...

دانلود املا پستچی پایه چهارم

دانلود املا پستچی...

دانلود تحقیق در مورد کیفیت مجلس خبرگان از ابتدا تاکنون

دانلود تحقیق در مورد کیفیت...

تحقیق گلهای پیاز دار.DOC

تحقیق گلهای پیاز دار.DOC...

تحقیق در مورد آداب و رسوم خراسان

تحقیق در مورد آداب و...

دانلود تحقیق در مورد کود منگنز 8 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق گلخانه گوجه فرنگی

تحقیق گلخانه گوجه...

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد ماشینکاری سریع 30 صفحه
تحقیق در مورد مفهوم و قلمرو ضمان معاوضی در کنوانسیون و حقوق ایران 117 ص
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد معدن چغارت و سه چاهون
تحقیق در مورد شگفتی های قرآن
تحقیق در مورد مالاریا
قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
تحقیق در مورد جن 21 ص
تحقیق در مورد هدایت و تربیت معلم
تحقیق در مورد خدا
پاورپوینت در مورد انگیزش در کار (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد مرگ
کارآموزی شرکت داده پردازی ایران 21 ص
تحقیق در مورد شیر
تحقیق در مورد جوش MAG
کارآموزی شیمی 222
تحقیق در مورد هرس
تحقیق در مورد کارگزینی
پاورپوینت در مورد گرما و سرما (کاربردی و جدید)
تحقیق در مورد همه چیز درباره برنج
تحقیق در مورد هزینه های سفارش کار
تحقیق در مورد مسأله انسان 30 ص
قانون گریزی
تحقیق در مورد مرکبات دزفول a 200
تحقیق در مورد مسیل شهری چیست
تحقیق در مورد چرب
تحقیق در مورد هرس 16 ص
تحقیق در مورد چرایی تهاجم غرب به حجاب
تحقیق در مورد معجزات پیامبر 11 ص
تحقیق در مورد مسجد جامع شبستر
پاورپوینت در مورد مایعات و جامدات (کاردی و جدید)
تحقیق در مورد مرز میان پنهان و آشکار پولشویی 17 ص
تحقیق در مورد حج 15 ص
پاورپوینت در مورد قلندریه در تاریخ (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد نگهداری میوه ها و سبزیها 19ص
تحقیق در مورد نگار گری و نقاشی مکتب اصفهان و رضا عباسی
تحقیق در مورد چیست ؟ Frame
تحقیق در مورد مدیریت فرایند حوادث 13 ص
پاورپوینت در مورد کمپوست آسان (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کفایت دیالیز (کاربردی و جدید)
تحقیق در مورد نیکاراگوئه
کارآموزی قالبگیری 43ص
کارآموزی سعید البرزی
قالب های شعر فارسی
تحقیق در مورد طراحی سیستم شبکة خدمات پایگاههای اطلاعات 17 ص
تحقیق در مورد شکافهای اجتماعی در ایران
تحقیق در مورد نیشکر 20 ص
تحقیق در مورد نان
پاورپوینت در مورد مخازن نگهداری مایعات و گازها (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد پرتوهای مادون قرمز و مرئی (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مخابرات نوری و فیبر نوری (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مجموعه قوانین وضوابط جاری سازمان بیمه خدمات درمانی (ویزیت و کلیه خدمات سرپایی) (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مبانی طراحی بوژی(مکانیک تماس چرخ و ریل) (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد متابولیسم چربیها (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مباحث ویژه در الکترونیک (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مایعات و جامدات (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مباحثی در ترمودینامیک تولید آهن (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گرما و سرما (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گاهی گذرا به روند مذاکرات هسته ای (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دیسکهای آنتی بیوتیک (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کمپوست آسان (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گاز کروماتوگرافی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کتابچه راهنمای بخش فک و صورت و طب تسکینی و درد (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کفایت دیالیز (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد بیومکانیک فنون ورزشی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کاربرد آزمونهای روانیدر صنعت (کاربردی و جدید)

کلمات کلیدی :موثر بودن بازاریابی های موثر بودن برای فرهنگ بازاریابی پیش بینی کنندۀ اهمی فرهنگ بازاریابی این بررسی برای بازاریابی قایل هسند فرهنگ بازاریابی موثر بودن بودن بازاریابی حیطه جغرافیایی معنا دار بین فرهنگ بازاریابی فرهنگ رابطه خدمای جغرافیایی مشکلا بررسی دارند طراحی مولفه
  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • آسمان آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی